zondag 15 februari 2009

Heidi


Olieverf op doek (25*20 cm)
2009

1 opmerking:

Karine Garcia zei

Dag Herman, ik zie dat je nog steeds bezig ben met olieverf en pastel, fijn om je zo (terug) te vinden via het internet, misschien ken je me nog, Karine Garcia, ik werkte een tijdje in het labo naast jullie, voor Koon Chan, het is ondertussen 8 jaar geleden dat ik wegging bij Huntsman.Ik kwam 2 weken geleden Karen van Keer tegen in Leuven, ik hoorde van haar dat er veel is verandert.
Ik schilder zelf ook nog af en toe (mijn laatste schilderij maakte ik 3 weken geleden, maar veel van mijn vrije tijd gaat in studeren en mijn eigen praktijk, je kan lezen op mijn website www.lifetouchtherapy.be wat me zoal bezighoud.
IK hoop van je te horen, vele groeten,
Karine Garcia
e-mail: info@lifetouchtherapy.be